گرده گل و نازایی

نازایی

گرده گل برای مشکلات ناباروری زنان

نا‌باروری یکی از بزرگترین مشکلات زوج ها است که سبک زندگی و غذایی امروزی، ژنتیک و برخی عوامل دیگر در ایجاد نا‌باروری دخیل اند.
و دلیل دیگر این مشکل تغذیه نامناسب و کمبود مواد مغذی در بدن است که ما توصیه می‌کنیم گرده گل و عسل را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
خواص گرده گل و عسل برای زنان و مردان انکار نشدنی است.
درگرده گل حدود ۹۶ درصد از منابع مورد نیاز بدن وجود دارد که مصرف مداوم آن میتواند در باروری تاثیر بگذارد.
گرده گل با متعادل سازی هورمون‌ها میتواند نازایی را درمان کند. گرده گل باکیفیت، استروژن را افزایش میدهد و قدرت باروری را بالا میبرد.

استروژن در بدن زنان موجب تحرک تخمدان ها، آزاد سازی تخمک و سلامت آن‌ها می‌شود.
گرده گل حاوی آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و آنزیم‌هایی است که سیستم ایمنی را تقویت میکند که خود بر درمان نازایی بی‌تاثیر نیست. این ماده می‌تواند انرژی افراد را بالا ببرد و میل جنسی را افزایش دهد.
این ماده شگفت انگیز مقاومت تخمک‌ها را برای زنده ماندن در دوره انکوباسیون افزایش می‌دهد و فواید گرده گل زنبور عسل را نمایان می‌کند.

خواص گرده گل برای تقویت اسپرم

همانطور که گفته شد تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند در باروری موثر باشد. چون گرده گل  از ابتلاع به انواع عفونت ها جلوگیری می‌کند و افزایش قوای بدن را به دنبال دارد که در باروری نقش مهمی دارد.
اما ناگفته نماند که خواص گرده گل برای تقویت اسپرم و افزایش میزان و کیفیت آن را، نمی‌توان نادیده گرفت.
این ماده به دلیل داشتن پتاسیم، کلسیم، زینک، ویتامین‌های B,D,E و آمینه اسید موجب افزایش تستوسترون می‌شود و میزان اسپرم‌ها و کیفیت آن‌ها را برای باروری بالا می‌برد.
افزایش توان و میل جنسی نیز از دیگر فوایدی است که گرده گل به همراه دارد.
نحوه مصرف گرده گل برای ناباروری مردان نیز باید به صورت درست، اصولی و مداوم انجام پذیرد تا خواص ذکر شده را عملی و باروری سالم را امکان پذیر سازد.
برای خرید گرده گل کوهستان با کیفیت از طریق سایت بامار اقدام فرمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد مصرف گرده گل برای ناباروری مردان  با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *