ژل رویال چیست؟

منشا تولید ژل رویال

این طلای سفید از غدد شیری زنبور عسل ترشح شده و به عنوان غذای ملکه در تمام طول عمر و برای تغذیه نوزادان زنبور کارگر و نر تا ۳روز استفاده میشود.

رنگ ژل رویال شیری است،طعم ژل رویال کمی ترش  و گس است.

ژل رویال سرشار از آنتی اکسیدان و اسید آمینه های ضروری بدن و ویتامین ها و مواد فرار است.

ژل رویال که اصطلاحا به عنوان ژل ملکه از آن نام برده میشود، توسط ملکه تولید نمیشود بلکه توسط غدد شیری زنبورهای پرستار تولید شده و ملکه را در تمام طول عمر با ژل رویال تغذیه می کنند.

نام دیگر ژل رویال شاه‌انگبین است که امروزه این نام کاربرد چندانی ندارد.

ملکه زنبور عسل و کارگرها از لحاظ ژنتیکی با هم برابر هستند اما کارگرها توان جفتگیری ندارند و اندامهای جنسی آنها تکامل نیافته و نهایتا 45 روز در فصل فعالیت و ۶ماه در زمستان زندگی می کنند، در حالی که ملکه به واسطه ی خوردن ژل رویال توانایی جفت گیری داشته و اندام تناسلی آن تکامل یافته که قدرت ذخیره اسپرم را دارد و روزانه ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰تخم می گذارد و در شرایط فعالیت ۳ماه و در شرایط آزمایشگاهی تا ۸سال زندگی می کند،این تفاوت ها فقط به دلیل استفاده ملکه زنبور عسل از ژل رویال است.

ژل رویال بسیار حساس است و اگر ۶ساعت در هوای گرم بماند تغییر رنگ و بو داده و فاسد می شود.

ژل رویال را باید در فریزر نگهداری کرد.

 

خواص ژل رویال

ژل رویال به واسطهی داشتن مواد موثرا،اسید آمینه های ضروری ،ویتامین ها و مواد فرار قدرت بالایی در درمان انواع سرطان داشته و همچنین ژل رویال به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا،قدرت ایمنی بدن را به شدت بالا میبرد.

ژل رویال تنظیم کننده ترشح  هورمونهاست و برای درمان تیروئید،درمان پرولاکتین،تنظیم قاعدگی و سایر مشکلات هورمونی کاربرد دارد.

 

ژل رویال درمان کننده قطعی ناباروری است.

همچنین درمان عدم وجود اسپرم ،افزایش تعداد اسپرم، افزایش قدرت حرکت اسپرم  با ژل رویال امکان پذیر است

ژل رویال بهترین دارو برای رفع استرس و جایگزین عالی برای قرص های خواب است و بیخوابی را درمان میکند، همچنین حافظه را به شدت تقویت کرده و عمر انسان را بالا می برد

مصرف ژل رویال برای زخم های عمیق و عفونی بسیار کارآمد است، به طوری که باعث تشکیل مجدد بافت خورده شده می شود و از ایجاد عفونت جلوگیری میکند،استفاده از ژل رویال روی زخم ها از ماندن جای زخم روی بدن جلوگیری کرده و گوشت اضافه ایجاد نمیشود

ژل رویال برای کلاژن سازی و جوانسازی پوست بسیار مفید است و باعث لیفت و شادابی پوست می شود

مصرف ژل رویال غذای مورد نیاز سلولهای بدن را بدون نیاز به گوارش تامین میکند لذا باعث جوان ماندن سلولها و عملکرد درست آنها شده و اینگونه تمام مشکلات داخلی بدن را کنترل می نماید.

همچنین ژل رویال برای درمان دیابت و زخم های ناشی از دیابت کاربردی و شفابخش است.

دلیل برتری ژل رویال ایرانی به ژل رویالهای وارداتی(چینی،مالزی،تایلندی و…… )

ژل رویال ایرانی نسبت به ژل رویال خارجی تاثیر بسیار بالاتری دارد چرا که ژل خارجی ممکن است در مسیر ارسال  و وارد شدن به کشور، توسط افراد ناوارد حمل شده و فاسد شود و یا  ژل های مانده در یخچالها باشد و یا….

لذا ژل رویال ایرانی با توجه به تازه بودن و عدم طی کردن مسافت طولانی تاثیر بسیار بالاتری دارد.

قیمت ژل رویال ایرانی تقریبا دو برابر ژل رویال خارجی است.

زنبورکده بامار اولین مرکز معتبر ژل رویال ایرانی،با حمایت از ایستگاههای تولید ژل ایرانی و حمایت از زنبورداران ایرانی با مناسب ترین قیمت ژل های تولید شده در زنبورستانهای سراسر کشور را به دست مصرف کنندگان عزیز می رساند.

برای خرید ژل رویال بامار لطفا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *