ژل رویال برای مردان

ژل رویال

خواص ژل رویال برای مردان

همانطور که متوجه شدید، ژل رویال از خواص فراوانی برای سلامتی افراد برخوردار است. این محصول می تواند برای آقایان مانند یک معجزه عمل کرده و به درمان ناباروری و مشکلات جنسی در آن ها کمک کند.

در واقع بسیاری از مردان برای افزایش میل و قدرت جنسی و همچنین افزایش تعداد اسپرم از ژل رویال استفاده می کنند. این ژل حاوی مقادیر بالایی از انواع ویتامین های گروه B، پروتئین‌ها، فولیک اسید، اسیدهای چرب و مواد معدنی می باشد. تمام این مواد مغذی برای بهبود عملکرد اسپرم گذاری و باروری مردان لازم و مفید هستند.

علاوه بر این موارد، ژل رویال به دلیل برخورداری از مقادیر بالای مواد مغذی می تواند درصد آسیب DNA را هم کاهش دهد.

تاثیر ژل رویال بر باروری مردان

برای بررسی تاثیر ژل رویال روی قدرت باروری آقایان، بهتر است نگاهی به ترکیبات موجود در ژل رویال بیاندازیم. ژل رویال حاوی ترکیباتی از جمله آب، پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین، چربی و سایر مواد معدنی (مانند پتاسیوم، فسفر، گوگرد، کلسیم، منگنز، روی و آهن) است. اما هنوز تمام نشده!

ژل رویال، علاوه بر این ترکیبات، حاوی مقادیر زیادی ویتامین هم هست! ویتامین‌هایی از جمله B1, B2,B3, B7, B9. حالا، تصور کنید که روزانه، یک قاشق چایی خوری ژل رویال مصرف می‌کنید و تمام این ترکیبات را به بدن خود راه می‌دهید.

وجود تمام این محتویات در ژل رویال، تاثیر به سزایی روی قدرت باروری آقایان دارد. پروتئین موجود در ژل رویال به تولید اسپرم و افزایش آن کمک می‌کند. ویتامین‌ها باعث قدرتمند شدن آن‌ها و افزایش عملکردشان می‌شوند؛ پتاسیوم و فسفر موجود در ژل رویال به بلوغ اسپرم‌ها کمک می‌کند و…

در حقیقت، تک تک محتویات موجود در ژل رویال، قرار است به باروری مردان و درمان ناباروری آن‌ها کمک کند. به همین دلیل است که بزرگترین خاصیت ژل رویال برای آقایان را معجزه بارور شدن می‌نامند.

اثر ژل رویال بر اسپرم مردان

دانشمندان برای بررسی تاثیر ژل رویال بر اسپرم مردان آزمایشی انجام داده اند که نتایج آن بسیار جالب است:

در این آزمایش، از 100 میلی گرم ژل رویال برای تولید تستسترون و پارامترهای اسپرم استفاده شده است. این میزان این محصول توانسته به افزایش تعداد اسپرم ها، بلوغ آن ها و همچنین افزایش حرکت آن ها منجر شود و فرضیه تاثیر ژل رویال بر باروری مردان را به اثبات برساند.

عوارض مصرف ژل رویال

علیرغم خواصی که ژل رویال برای مردان دارد در برخی موارد عوارضی هم برای این محصول گزارش شده است. اگرچه احتمال بروز این عوارض بسیار نادر می باشد، اما بهتر است از آن ها اطلاع داشته باشید تا در صورت مشاهده این عوارض هرچه سریع تر مصرف ژل رویال را متوقف کنید.

این عوارض شامل موارد زیر هستند:

  • حالت تهوع و سرگیجه
  • تنگی نفس
  • افت شدید فشار خون
  • التهاب و خارش پوست یا احساس تورم در گلو

نحوه مصرف ژل رویال برای آقایان چگونه است؟

بهتر است ژل رویال را بصورت طبیعی و خالص مصرف کنید و از مصرف قرص و کپسول و یا ژل رویال های حاوی مواد نگهدارنده خودداری کنید. البته ژل رویال به صورت قرص و یا کپسول موجود بوده و به راحتی می توان آن را مصرف کرد ولی توصیه ما مصرف ژل رویال خالص است.

پزشکان طب سنتی توصیه می کنند این محصول تا سه ماه متوالی مصرف شده و سپس آن را متوقف کرد.

برای نتیجه گیری بهتر توصیه میکنیم ژل رویال را همراه با عسل کنار (سدر جنسی) مصرف کنید که هر دو از طریق فروشگاه بامار قابل تهیه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *