ملکه گیر هفت گوهر

دستگاه ملکه گیر

ملکه گیر دستگاهی است که به شما کمک می‌کند تا آسیب کمتری به ملکه خود بزنید. چون شما اگر بخواهید ملکه رو با دست بگیرید و انتقال بدهید، قطعا اگر دقت نکنید، ممکن است ملکه آسیب ببیند و کوچکترین آسیب برای تخم گذاری مشکل ایجاد می‌کند و کیفیت سابق را ندارد. برای همین شما می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. که انواع مختلفی دارد که این مدل داخل عکس برای شرکت ۷ گوهر است. به این صورت که قسمت بالای این دستگاه را می‌گذارید روی ملکه و ملکه وارد می‌شود با ابر مجدد دریچه را می‌بندید. و بعد از قسمت پایین دستگاه ملکه را هدایت می‌کنید به جای که باید منتقل شود.

ملکه گیر

دستگاه ملکه گیر زنبور عسل و کاربرد آن در زنبورداری

این دستگاه زنبور عسل در امر پرورش زنبور عسل و تولید ملکه زنبور عسل کاربرد ویژه‌ای دارد . دستگاه ملکه گیر زنبور عسل بر خلاف ظاهر ساده کاربرد بسیار زیادی در زنبورداری دارد. و می‌تواند به شما در موقیت‌های بسیاری کمک کند که به آن می‌پردازیم.

نقش ملکه در زنبورداری بسیار مهم و حائذ اهمیت است چرا که ملکه کل فعالیت کلونی را هدایت و وظایف زنبورهای کارگر را مشخص می‌کند. پس هر‌گونه آسیب به ملکه می تواند در شرایط ویژه منجر به نابودی کلونی شود لذا مراقبت از ملکه بسیار مهم است. یک زنبوردار در موارد مختلف مجبور است که ملکه را گرفته و به جای دیگر انتقال دهد، برخی از زنبورداران با دست ملکه را گرفته و انتقال می‌دهند اما غافل از آنند که اسکلت ملکه خارجی است و کوچکترین آسیب به ملکه در کل فعالیت و عملکرد ملکه تاثیر منفی می‌گذارد.

در مواردی مثل

  • بچه گیری
  • انتقال ملکه از کندو به کندوی دیگر
  • انتقال ملکه به انواع ایزولاتور مثل ایزولاتور تک قاب یاچند قاب
  • قفس نگهداری ملکه
  • علامت گذاری ملکه
  • که در تمام موارد باید ملکه را به دقت و بدون آسیب جابجا نمود.

شما میتوانید این دستگاه را از سایت زنبورکده بامار خریداری کنید.

ویدئو توضیحات:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *