ژل رویال: فواید و نحوه مصرف در دوران بارداری و شیردهی

مصرف ژل رویال در دوران بارداری و شیردهی

ژل رویال چیست؟

ژل رویال غذای ملکه در تمام طول عمر و برای تغذیه نوزادان زنبور کارگر و نر تا ۳ روز استفاده می‌شود.

رنگ ژل‌رویال شیری است و طعم آن کمی ترش و گس می‌باشد و سرشار از آنتی‌اکسیدان و اسید آمینه‌های ضروری بدن و ویتامین‌ها و مواد فرار است.

مصرف ژل رویال در دوران بارداری و شیردهی

کارشناسان و محققان مصرف این ماده را در تمام مراحل زندگی توصیه می‌کنند. به این دلیل که مواد مؤثر، اسید آمینه‌های ضروری، ویتامین‌ها و مواد فرار قدرت بالایی در درمان انواع سرطان دارند و همچنین ژل رویال به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان بالا، ایمنی بدن را افزایش می‌دهد.

کارشناسان این ماده شگفت‌انگیز را به مادران شیرده و باردار توصیه می‌کنند. این ماده به دلیل داشتن اثر آنتی‌بیوتیکی در جلوگیری از برخی عفونت‌ها نیز به مادران کمک می‌کند. ژل‌رویال می‌تواند به پیشگیری از مشکلات گوارشی و پوستی در دوران بارداری نیز کمک کند.

ژل رویال به جبران کمبودها یا فقر ریزمغذی‌ها و درشت‌مغذی‌ها در دوران بارداری کمک می‌کند و همچنین از عوارض بعد از بارداری مانند پوکی استخوان و ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 

برای خرید ژل رویال بامار کلیک کنید

نکات حائز اهمیت در مورد ژل رویال

برای مصرف این ماده بهتر است از پزشک خود مشورت بگیرید و حداکثر روزانه بین 1 تا 3 گرم از این ماده استفاده کنید.

شما برای مصرف راحت‌تر این محصول می‌توانید به میزان مشخص از این ژل‌رویال  و عسل را با هم مخلوط کنید و صرف کنید. می‌توانید ژل‌رویال را به‌صورت تنها مصرف کنید، اما طعم این ماده برای بسیاری از مردم خوشایند نیست.

ادامه مطلب
کاربرد قفس معرفی ملکه فشاری

برای خرید محصولات و برای دریافت مشاوره درمانی، از طریق ایتا پاسخگوی شما هستیم.

جمع‌بندی

ژل‌رویال غذایی خاص برای ملکه زنبورها و نوزادان زنبوران است که سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، اسیدهای آمینه و ویتامین‌ها می‌باشد. مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی به افزایش ایمنی بدن و پیشگیری از عفونت‌ها و مشکلات گوارشی کمک می‌کند. برای مصرف ایمن، بهتر است از پزشک مشورت گرفته و حداکثر 1 تا 3 گرم در روز استفاده شود.

این مطلب توسط مجله بامار تهیه و منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا هر گونه سوال می‌توانید با زنبورکده بامار در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره درمانی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *