خواص ژل رویال برای پوست

ژل رویال

خواص ژل رویال برای پوست

وجود ترکیبات متنوع و سودمند در این ژل باعث شده تا استفاده از آن برای پوست بسیار مفید باشد.

کلاژن سازی، رطوبت رسانی، رفع لک ها، جلوگیری از چین و چروک، درخشان کنندگی و کمک به بهبود جوش‌ها دلایلی هستند که باعث شده این ژل در زمینه زیبایی محصولی بی‌رقیب باشد. وجود ویتامین‌هایی مانند ویتامین B,C و E در این ماده برای داشتن پوستی سالم و بی‌نقص بسیار سودمند است. ژلاتین درون آن با تمرکز بر کلاژن سازی منجر به جوانسازی پوست می‌شود.

ژل رویال و مبارزه با خشکی پوست

10-هیدروکسی- 2- دکانوئیک اسید دو ماده اصلی در تولید محصولات زیبایی و مراقبتی پوست هستند که در ژل رویال موجود‌اند. به همین سبب این ژل می‌تواند جایگزین طبیعی محصولات آرایشی و شیمیایی باشد. این ژل با افزایش رطوبت‌رسانی به پوست، از خشکی بیش از حد جلوگیری می‌کند و مانع از ایجاد چروک های زودهنگام می‌شود.

ژل رویال و بازسازی سلول های آسیب دیده

آسیب‌های پوستی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای مثال اشعه خورشید، آلودگی‌های محیطی، مراقبت‌های اشتباه از پوست، افزایش سن و… می‌توانند باعث صدمه به پوست شوند. پروتئین‌های موجود در این ژل فیبروپلاست که سلول‌های اصلی بخش میانی پوست هستند را افزایش می‌دهد در نتیجه آن کلاژن بیشتری ساخته می‌شود و توانایی پوست برای بازسازی سلول‌های آسیب دیده بیشتر می‌شود.

استفاده از ژل رویال در ترمیم زخم‌ها و خراش‌های سطحی نیز موثر است.

ژل رویال و مبارزه با خشکی پوست

10-هیدروکسی- 2- دکانوئیک اسید دو ماده اصلی در تولید محصولات زیبایی و مراقبتی پوست هستند که در ژل رویال موجود‌اند. به همین سبب این ژل می‌تواند جایگزین طبیعی محصولات آرایشی و شیمیایی باشد. این ماده با افزایش رطوبت رسانی به پوست، از خشکی بیش از حد جلوگیری می‌کند و مانع از ایجاد چروک‌های زودهنگام می‌شود.

سایر خواص های ژل رویال برای پوست

  • این ماده برای محصولی بی‌نظیر برای دور چشم
  • این ماده برای رفع آکنه

  • ژل رویال برای از بین بردن لک صورت

این ژل هم به صورت خوراکی و هم به صورت استعمال موضعی قابل مصرف است. افرادی که به محصولات زنبورعسل حساسیت دارند از مصرف به هرشکل پرهیز نمایند.

افرادی که مبتلا بیماری‌های خاص هستند قبل از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت نمایند.

پیش از استفاده از این ژل مقدار کمی از آن را روی پوست بازوی خود امتحان کنید و در صورت عدم حساسیت مصرف آن را آغاز فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *